Oct 21, 2011

Whisper

 
Als er licht is in de ziel,
zal er schoonheid zijn in de mens.
Als er schoonheid is in de mens,
zal er harmonie zijn in je huis.
Als er harmonie is in je huis,
zal er rust zijn in je hart.
En als er rust is in je hart,
word je omgeven door een vredig gevoel.
En met dit gevoel ontwerp ik mijn Beren
en herstel ik allerlei oude Beren en andere mohair/pluche Dieren.
En zo zal er in de komende dagen een lief Beertje geboren worden met de naam;
Whisper.
Whisper is een lief Beertje en zijn naam zegt al zoveel;
fluister zachtjes mijn naam en ik kom naar je toe.
Fluister al je zorgen, je “verhalen” (verdrietig en vrolijk) in mijn oor, ik vertel niets verder.
Ik wil alleen maar je vriendje zijn.

Hou dit blog in de gaten, de foto van Whisper volgt.

And with the feeling of rest and peace in my heart I design my Bears.
And this weekend a small Bear will be ready “for life” and it already has a name.
Whisper, as he whispered in my ear.
Whisper is such a sweet Bear and his name says it all.
Whisper my name and I will come to you.
Whisper your sorrow, your “trust”stories in my ear, I will not tell anyone.
I just want to be your friend.

Watch this space this weekend to see his photo.


The deer on the photo's are my friends.

No comments:

Post a Comment

Dank je wel voor je reactie.