Nov 3, 2013

Zomaar of met een lieve, een goede reden ..........



De regen tikt tegen de ramen,
de wind waait
en op dit moment is het geen wandelweer.
Ik schenk nog een kopje thee in en geniet van het binnen zijn.
Ik kijk de post na,
lees lieve woorden
en denk daarover na.
Want het is altijd fijn als iemand de tijd neemt om je te schrijven.
Ik blader wat in een van mijn moodbooks,
kijk naar mijn Beren,
neem er één in mijn handen
en geniet.
Ik denk aan een mooi vachtje,
kijk in de kast,
pak het
en ga tekenen.
Een lief gezichtje verschijnt op het blad papier.
Het begin van een nieuwe Beer.

Heerlijk.
Zou je ook graag een lieve Beer door mij willen laten ontwerpen,
schrijf me dan.
Misschien wil je wel een lieve Beer “zomaar” voor jezelf,
en dat kan vele redenen hebben.
Of voor een goede vriend/vriendin/familielid.
Ik ontwerp graag Beren, dus schrijf me gerust.

Of/en kijk op mijn website, daar staat een lieve Beer die wacht op een echt THUIS.


4 comments:

  1. Hoi Fleur, duidelijk te zien dat het 1e beertje familie is van mijn Merlin.
    ;-)

    ReplyDelete
  2. Ja Joyce, klopt, dat is ook een Beertje uit de MoonBear Collection.

    Lieve groetjes aan Merlin.

    ReplyDelete
  3. Wat leuk om Peanut en Tammy op je site tegen te komen!

    Groetjes,

    Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. En wat gezellig om jou hier te zien.

      YokkoBears

      Delete

Dank je wel voor je reactie.