Feb 28, 2014

Montgomery

 
Ambrose Montgomery is een lieve Hond,
een Hond met een hart van goud.
Hij is ongeveer 40 cm. staande op zijn achterpoten en zittend is hij ongeveer 34 centimeter.
Zijn vacht is een mooie beige vintage stof.
 
 
Hij heeft schijven en daardoor zijn hoofd en ledematen beweegbaar.
Omdat hij al “oud” is heeft hij her en der wat zogenaamde verstelsteekjes
en een goudkleurige antiek knoopje.
Zijn handpalmen en voetzolen en binnenzijde oren zijn van een mooie zachtgroene stof met bloemen.
Zijn ogen hebben een mooie bruine kleur en zijn antieke schoenknoopogen.
Ambrose is een Shabby Chic Dog, wat “slungelig” en bijzonder lief.
Nadat ik de laatste steekjes gemaakt had, dartelde hij rond in mijn atelier.
 
 
Hij zag de grote oude koffer staan vol met mooie kleding en dook er in.
Mag ik ... mag ik .... riep hij
en vond deze mooie witte trui met een groot hart er op.
Ohhhh wat is deze trui mooi en kijk eens .... de trui past me.
En wat zit de trui lekker warm, zei hij,
terwijl hij met zijn neus tegen de ramen gedrukt stond
en buiten de sneeuwvlokken naar beneden zag dwarrelen.
 
 
Hij keek nog eens in de koffer ....
en zag toen de mooie sjaal.
Een lekkere warme sjaal,
mooi bijpassend bij zijn trui,
hij kon de sjaal een paar keer om zijn hals slaan en toen .......
toen werd hij even stil
en keek en keek ........
hij wees naar de A,
de letters zo mooi ingebreid in de sjaal en zei ........
die sjaal is echt voor mij hè,
want dat is toch de A van mijn naam?

 
Ik vertelde hem dat dat helemaal klopte.
Zijn volledige naam is Ambrose Montgomery,
hij komt uit een oude en bijzondere familie,
een familie die bekend staat om hun liefde en trouw.
En hij is trouw, deze lieve Ambrose.
 
 
Ambrose is een Hond uit mijn  SC Collectie ( Shabby Chic) en zou graag geadopteerd willen worden.
Voor meer informatie, zie ook mijn www in de rechter kantlijn vermeld.
 

1 comment:

Dank je wel voor je reactie.