Jul 21, 2014

Randje per week borduren


Toen ik begon met de randjes borduren, 
wist ik al dat ik op twee lapjes zou gaan borduren ......
heel simpel, 
had geen lapje van ruim twee meter in huis, 
maar wel twee mooie lapjes van een goeie meter.
En ik begon op lapje een te borduren 
en borduurde er soms iets extra’s of iets anders bij.
Als opeens, 
de weken vlogen toch voorbij, 
was lapje een vol geborduurd 
en pakte ik lapje twee.


Dit lapje is heel anders, maar ook erg mooi.
Ik had al iets andere kleurtjes borduurgaren uitgezocht 
 en begon met wat steekjes.
Toen weer YokkoBears in mooie steekjes geborduurd, 
 samen met enkele hartjes, 
omdat hartjes bij mijn Beren hoort.
Omdat ik mijn Beren met liefde ontwerp.
Het jaartal 2014 erbij 
en toen kwamen de mooie randjes van deze week al op mijn scherm.
En dit is dan het resultaat.


7 comments:

  1. Wat ziet dat er prachtig uit! Het is volgens mij geen borduur stof..toch?
    Hoe krijg je het zo recht op één lijn?
    groetjes van petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petra, dit is oud linnen borduurband, dus recht is heel gemakkelijk.

      YokkoBears

      Delete
    2. Dankjewel voor het antwoorden! Fijne dag

      Delete
  2. Prachtig Fleur! En eigenlijk is het nog wel zo handig ook om 2 lapjes van een meter te borduren, want mijn lap wordt wel erg lang!!
    Leuk om te zien hoe je er een heel persoonlijke tint aan geeft.
    Die laatste rand is leuk hè... Ik ben er gisteren ook volop mee bezig geweest, maar heb hem nog niet af.

    Groetjes, Elizabeth

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Elizabeth, jouw lap is een mooie lange rol, die je misschien wel aan het plafond gaat hangen.
      Dan neem je tenminste af en toe even RUST, om je mooie borduurwerk te bewonderen.
      En ja joh, die laatste rand is erreg leuk om te borduren.

      Delete
  3. Wat zijn beide erg mooi en echt heel speciaal. Genieten.

    ReplyDelete

Dank je wel voor je reactie.