Pages

May 1, 2012

De Breirol en de vele mooie patronen

 
© YokkoBears
Terwijl de zon schijnt,
de vogels zingen,
de eekhoorntjes van tak tot tak springen,
de uil roerloos op een tak zit te slapen of is het mijmeren,
veel dieren om me heen in alle rust grazen .........
brei ik wat steekjes aan mijn mooie Breirol.
Alweer patroon 40
en zo toepasselijk op een warme en zonnige dag als vandaag;
dit patroon werd ooit gebruikt om een badpak van te breien.
En het is echt een heel mooi patroon voor een badpak.
© YokkoBears
© YokkoBears
Ik brei en brei en brei
en de rol werd in deze afgelopen maanden langer en langer.
Vele patroontjes vroegen echt om meer
en wilden verwerkt worden in
mooie vestjes en allerlei lieve truitjes.
Leuk om allemaal te maken.
In het begin van deze rol dacht ik
dat het ongeveer 40 patroontjes zouden zijn,
ongeveer kan ook meer zijn
en dat is het dus,
want er volgen nog enkele patronen.
Het is leuk dat mensen na vele en vele jaren
het breien weer opgepakt hebben.
Het is ook erg leuk dat een jong meisje hiermee het breien aan het leren is
en er zo van geniet.
Dat is echt fijn.
YokkoBears

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.